SALON PIANIN I FORTEPIANÓW - THE PIANO HOUSE WARSZAWA, Hoża 51
Informujemy, iż w celu optymalizacji treści dostępnych na naszej stronie, dostosowania ich do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego serwisu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w Polityce prywatności."

Tylko online

Fortepian Boston GP-156 cm- Design by Steinway

Używane

Fortepian Boston GP-156 cm- Design by Steinway - Mały rozmiar nie oznacza "małego dźwięku" - doskonałe brzmienie instrumentu uzyskano dzięki zastosowaniu technologii "Wide Tail".

Więcej szczegółów

Więcej informacji



Fortepian Boston GP-156
to bardzo młody model z 1995r,

To egzemplarzl w idealnym stanie, piękny brzmieniowo i wizualnie. Instrument b. dobrym stanie technicznym. Znakomicie utrzymany, gotowy na wielogodzinną prace z pianistą. Doskonale utrzymuje strój. Ma bardzo ładnie wyrównaną barwę dźwięku.

Obudowa
Wewnętrzna rama wykonana z utwardzanego drewna klonu (Acer Saccharum) pokrytego politurą. Zewnętrzna rama wykonana z drewna Meranti (parametrami zbliżone do mahoniu), 11 warstwowa, o grubości 23 mm. Wewnętrzna rama – 17 warstwowa, o grubości 38 mm.

Rozpory
Promieniowe rozpory wykonane z utwardzonego drewna Mernati zapewniają silniejsze wsparcie dla konstrukcji, niż ich równoległa budowa. Sztywna konstrukcja zwiększa stabilność stroju, bezpieczeństwo płyty rezonansowej, zapobiega opadaniu korony oraz wydłuża żywotność fortepianu. 2 rozpory + 1 potrójna.

Strojnica
Strojnica Octagrip™, zbudowana z 11 warstw utwardzonego drewna klonu, sklejonych pod kątem 60 stopni, przy różnych kątach ziarna, co pozwala kołkom stroikowym na większą swobodę i stabilność pracy pod napięciem. Taka konstrukcja trzyma strój fortepianu dłużej.

Płyta rezonansowa
Jednolity kawałek (nielakierowany) drewna świerku sitkajskiego. Drewno to posiada zawsze minimum 3 słoje roczne na centymetr powierzchni. Płyta jest zwężana od sopranów do basów, co pozwala na większą swobodę ruchu, wydobywając tym samym bogatszy i dłużej brzmiący dźwięk. Płyta posiada grubość 8 mm przy jednej krawędzi i zwęża się do 6 mm u drugiego końca. Powierzchnia wibrująca: 1,09 m2.

Żebra
Stworzone z trwałego, żywicznego drewna sosny, żebra fortepianów stanowią silne wsparcie dla płyty rezonansowej, trzymającej w zwarciu wszystkie struny. Końcówki żeber są ręcznie mocowane do powierzchni znajdujących się na bardzo istotnej części płyty – koronie. Ilość żeber: 10.

Mostki
Wiolinowy: warstwy drewna (naprzemiennie klon i mahoń) ułożone pionowo, zakończone jednolitą nasadką, wygiętą na kształt korony płyty rezonansowej.

Basowy: Lite drewno klonu umocowane jest do uformowanej łukowo podstawy wspornikowej.
Skala

System duplex – zarówno u mostka jak i u zaczepów. Skala znosi niższe napięcie, co sprawia, że fortepian jest nastrojony przez dłuższy czas. Napięcie: 17,565 kg.

Rama
Rama jest odlana z żeliwa szarego, pokryta brązem i polakierowana. Odlana próżniowo.

Kołki stroikowe
Wykonane z platerowanej niklem stali. Kołki stroikowe są gwintowane.

Struny
powstały z najlepszego gatunku stali. Liczba rozmiarów: 13. Najniższa nuta tenorowa: 33. Struny basowe wykonane ze stalowego rdzenia oplatanego kawałkiem miedzi. Wykonane przez Mapes z Tennessee, U.S.A. Długość: 114,2 cm.

Młoteczki
Pokryte są najwyższej jakości wełną, filc wykonany jest również z wełny. Materiał został zahartowany, by stawiał opór owadom oraz wilgoci. Młoteczki są kompresowane, by na zawsze zachowały odpowiedni kształt. Mocowania i uchwyt młoteczków wykonane z utwardzonego drewna klonu lub grabu. Młoteczki zostały zaprojektowane komputerowo. Nadano im gruszkowy kształt, a ramię każdego młoteczka zostało wzmocnione, co w efekcie daje znakomite brzmienie, zwiększoną wytrzymałość oraz sprawniejsze udźwięcznianie instrumentu.

Mechanizm
Wykonany w całości z litego drewna klonu. Wszystkie elementy ruchome są drewniane, nie zawiera elementów plastikowych. Dźwigniom nadano unikalny profil Steinwaya, a wyciskane przez formę, aluminiowe szyny mechanizmu trzymają w zwarciu całą konstrukcję i zwiększając jej wytrzymałość. Geometria elementów zapewnia doskonałą czułość mechanizmu.

Klawisze
Wykonane z autentycznego drewna świerku klawisze są z osobna ważone i wyrównywane. Pokryte są syntetyczną kością słoniową oraz syntetycznym hebanem, który posiada powierzchnię zbliżoną do hebanu oraz funkcję absorbowania potu z palców. Wysokiej jakości syntetyczna kość słoniowa białych klawiszy posiada te same właściwości tarcia, porowatości, przewodności cieplnej oraz wyglądu prawdziwej kości słoniowej.

Stół klawiaturowy
Wykonany z warstw drewna twardego na przemian z drewnem świerku. Silna, wytrzymała konstrukcja stanowi stabilne mocowanie dla ramy na klawisze oraz mechanizmu, co pozwala na precyzyjną ich regulację. Spore kołki klonowe zapewniają solidne mocowanie dla mosiężnych śrub, za pomocą których można regulować czułość klawiszy. Grubość stołu klawiaturowego wynosi 42 mm.
Rama na klawisze

Wkładki drewniane w szynie balansującej oraz szynie przedniej ramy wspomagają stabilność konstrukcji.

Pedały
Wykonane z ciężkiego, trwałego mosiądzu. Pedał forte, piano oraz full sostenuto.

Inne
4 ustawienia pozycji pulpitu; nakrywa klawiaturowa jest podszyta materiałem, wytłumiającym jej nagłe opadanie; rolki dwukołowe odlane zostały z mosiądzu; nie posiada zamków; podwójne, solidne, górne zawiasy.

Marka Boston
Seria

GP-156

budowa czarny / wysoki połysk
Kraj pochodzenia Japonia
Data produkcji 1995
Długość 156 x 151 x 102 cm
Gwarancja 2 lata
Lokalizacja Magazyn

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

By 

Steinway oddany jest tworzeniu najwspanialszych fortepianów na świecie

Firma Steinway & Sons została założona w roku 1853 przez niemieckiego emigranta Henry’ego Engelharda Steinwaya na manhattańskim poddaszu mieszczącym się przy ulicy Varicka w Nowym Jorku. Przez następne trzydzieści lat, Henry wraz ze swoimi synami: C.F. Theodorem, Charlesem, Henrym juniorem oraz Albertem, tworzyli współczesny fortepian. Budowali po jednym fortepianie na raz, wykorzystując umiejętności, przekazywane z pokolenia na pokolenie.

Dostosowywanie produktu

Po zapisaniu produktu klienta, pamiętaj o dodaniu go do koszyka.
Dozwolone formaty plików to: GIF, JPG, PNG

Zdjęcia

loader

* - pola wymagane